حضور ۶۵ رسانه بین‌المللی در مشهد برای پوشش مراسم تشییع رئیس‌جمهور خادم جمهور به روایت هنرمندان مشهدی + فیلم فعالیت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در صداوسیما با یک حکم آغاز شد مخاطب ۶ میلیونی سینما تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ محمدعلی باشه آهنگر: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم ابراز همدردی بیش‌از ۲۵۰ سینماگر درپی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه بیانیه مجمع خبرنگاران و نویسندگان برای رئیس جمهور شهید «شهرام حقیقت‌دوست» پلیس شد تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برای شهادت رئیس‌جمهور واکنش ملیکا زارعی به خبر شهادت «آیت الله رئیسی» رئیس‌جمهور + عکس ویژه برنامه «شهید جمهور» درشبکه افق + زمان پخش استوری محمد معتمدی در پی شهادت آیت الله رئیسی + عکس سید جواد هاشمی: رئیسی پذیرای انتقادات بود داریوش ارجمند: رئیسی مرد عمل بود تسلیت هنرمندان مشهدی با خلق آثار هنری درباره شهدای خدمت تبیین آیت‌الله رئیسی از چرایی ورود به عرصه انتخابات در برنامه تلویزیونی «جهان آرا» + زمان پخش نصب المان سوگواری در جشنواره کن برای «آیت الله رئیسی» + عکس دعوت از هنرمندان برای روایت مقام شهدای خدمت داوود میرباقری: امید داشتیم رئیس‌جمهور یکی از بینندگان سلمان فارسی باشد تسلیت ابراهیم تاتلیس به مردم ایران
سرخط خبرها

یک سریال جدید با موضوع شهدای مدافع حرم تولید می‌شود

  • کد خبر: ۱۴۸۲۶۱
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
یک سریال جدید با موضوع شهدای مدافع حرم تولید می‌شود
تولید فصل اول سریال ۳۰ قسمتی «هادی» از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در لاهیجان کلید خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، مراحل تولید فصل نخست سریال «هادی» در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری و نویسندگی و کارگردانی امیر داسارگر در شهر لاهیجان کلید خورد. امیر داسارگر کارگردان و فیلمنامه نویس است که در کارنامه خود کارگردانی فیلم‌های سینمایی هنگامه، منطقه پرواز ممنوع و پرچم را برعهده داشته است.

محور داستان این درام که بازیگرانی چون هدایت هاشمی، نسرین بابایی، حسین رفیعی، بهار نوحیان، شهین تسلیمی، جواد خواجوی، مجید پتکی، شهروز آقایی‌پور، حسین اوجاقلو و ... در آن به ایفای نقش می‌پردازند، پیرامون دوران نوجوانی تا بزرگسالی یک شهید مدافع حرم است.

پیش از نیز سریال «بچه زرنگ» به کارگردانی مشترک محمدمهدی خالقی، داوود مرادیان، جواد علیزاده و حسین امانی در رابطه با موضوع شهدای مدافع حرم ساخته شده است. این مجموعه به زندگینامه و نحوه شهادت هشت تن از شهدای مدافع حرم در سوریه پرداخته بود که در دی‌ماه امسال از شبکه دو سیما روی آنتن رفته بود.

این مستند داستانی به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با محوریت پرداختن به زندگی شهدای مدافع حرم مشهد، به زندگی شهیدان حسن قاسمی دانا، مصطفی و مجتبی بختی، علی اکبر زوار، مرتضی عطایی، حسین محرابی، مصطفی عارفی، محمد جاودانی و محمدرضا سنجرانی روی آنتن رفت که با روشی متفاوت به مناطق عملیاتی سوریه و عراق اعزام شده و در نهایت به شهادت رسیدند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->